Farvel (eller nok nærmere på gensyn) og pænt goddag

Jeg er flyttet ind i min lejlighed på Østerbro og iiiih hvor er det fantastisk.

Min lejlighed er blevet lige som jeg håbet.. eller næsten hverfald.

Jeg synes stadig der mangler lidt farver og glimmer, men det skal jeg nok få ordnet, når jeg er kommet 100% på plads. forstår ikke hvordan jeg har kunne bo så langt fra København hele mit liv. Købehavn er ikke mindre en det bedste sted i verden – gosh hvor jeg elsker det.

Kan slet ikke vente til sommer hvor jeg skal ud og cykle i mine sommerkjoler jeg købte i Orlando og den nye der kan ses i post’en nedeunder ;)

Jeg håber i alle har det über fantastisk fordi det har jeg

<3

Leave a Reply

